Thursday, November 18, 2010

3 in 1

 oppsss....awat ade 3nama..???jeng jeng jeng...bday akak aku 15 nov.amk aku 17 nov.anak aku 18nov..hehehe...tu 3 in 1..~jimat~ sume aku buat kecuali jellybean ye..love love n rose n wording aku buat...!!! tahniah..anda satu langkah maju ke depan..kek tu clebet sket pasal mula2 aku guna nozzle..tapi cream cheese tu macam cair so tak berapa cantek cream nye..last2 aku sapu je sume..huhu

raya haji kelmarin adalah besday ibuku yang terchenta..we all celebrate kat rumah dia..kira 1st time aku dtg sejak dia kahwin..hubby dtg hantar sbb dia tak berapa sihat..agak meriah juga la..dan haikal enjoy pegi sana..--rumah dan halaman besar kot..seronok dia lari sana sini turun naik tangga..ye la..rumah kami kecik je..size apartment..mane nak lawan rumah besar..huhu..aku tengok ibu happy sangat2..syukur lah akhirnya dia ketemu bahagia..dan sempena itu aku buat besday kek yang tak seberapa..x ramai aunty's yg dtg pasal masing2 ada hal..

upacara memotong kek

upacara romantik suap menyuap..
haritu we all tido sana..semalam jek pun..tergelak2 aku dengar ibu ber'karaoke' dgn somi nya...kakak n adik aku dah panggil  PAPA..aku jek belum lagi..belum bersedia dan belum selesa..ye la..arwah mak tiri aku panggil anti je tapi memang aku rapat sangat dengan die..die baik..sume aku nak,die tunaikan..merasa la aku banyak benda..tu mak aku cakap akyu ni di'spoil'kan..watever la bu..hehe..now,a year sudah berlalu..she left us..al-fatihah buat mak tiriku ZAHARIAH MANSOR

ini time breakfast pagi tu..anak aku tak bape makan semalam.die main jek..selalu anak aku terkenal dengan sifat pemakan die tu..hehe..aku risau..berak pun hasilnya tak meriah..die makan nasi goreng sket pagi tu..roti sekeping,sume sket2 je..susah hati aku..haih..

tengah main2 kan aku dengan tomato cherry..die suke skang guerau dengan aku..letak makanan kat hujung mulut pastu buat macam dracula/main takut2..takut la sangat mama sayang oi..hehe

sementara tunggu papa sampai..die berkelintau je..poning aku..dah la cuaca panas..mau terbakar kulit..kebetulan malam tu aku demam plak..aiseh..ade ulser kat tekak..!!!tolong..nak telan air liur pun payah..perut lapa..nak makan pun tak boleh..uwaaaaaaaaaaaaaaa......

No comments:

Post a Comment