Friday, November 5, 2010

selamat pengantin baru....!!!!!!!!!!!!!

10.10.10
ade ape dgn tarikh ni...??angaksawan kita kawen..sape lagi ek..??
kalau muda mudi kawen kita nyanyi---selamat...pengantin baru..semoga bahagia selalu..selamat...tapi kalau mak kita yang kawen kita nak nyanyi ape ekk....????HEHEHE..tahniah buat bondaku yang selamat di ijabkabul..ambik ko..skema ayat aku..ibu ku telah selamat menjadi isteri seseorang yang ikhlas memperisterikan die..setelah sekian lama menyendiri(16years beb) lame betul tu..since ai kecik my mom la daddy my mom la mummy..she's my hero..my everything..thank god she found someone..i feel sad but i'm happy coz i know i cant make her happy as she desire as she want as she dream to..hurmm...she no longer stay with me..of coz la..bengong betul..she  staying wif her husband la..my dad is still alive.n mom n real dad are superb bestfren till now..they had problem they cal each other..like nothing has happend..ni suma keje allah kan..bercinta 10 years..married 12years..now my mom milik org lain..even our live..we dont know our fate..i call my mom's hubby uncle..still blm blh panggil papa lagi..lidah ni beku..HEHE..but i respect him..die boleh buat mak aku gumbira..now we really stand on our own..our own feet man..arggghhhhh....just like a dream..now i can cope kot..last month feel so empty..all these years ibu dgn aku,dgn kakak n adik aku..ape aku ckp diturut..hehe..now idok lagi dong..nanti la aku datang ke rumah die--tinggal di ttdi..hurm..
may happiness b wif her till last breath..amin
 menunggu debaran sebelum akad nikah..
vogue mak aku...wallaweh..love u ibu..


 choffles..cake yang sangat manis..but sweet n v pretty..i like..
nanti nak belajar la buat kek ni..
haikal kawin esok aku nak buat kek hantaran die..
mak yang gilo..


nenek gua yang malaTOP..ibu yang make up die da lap dgn tisu
terkezut aku tgk tapi tak byk pic aku snap mlm tu..masuk je la..
nnt nk amik kt photografer tu lah.bilo nk dapt ntah
aku dan kakakku.......sweet tak kami sume..sowry yer..
ayg available only my NENEK..
heheheh...lawak di petang hari...
aku muka mcam tak siap..dah penat habis kenduri la kan..
penat make up set bagai..last2 camni jugak..aiseh

No comments:

Post a Comment