Wednesday, November 10, 2010

bercuti...

plan nak g bercuti..laki aku ajak g langkawi pasal 3tahun dulu pegi bawa anak buah(anak akak aku) ni teringin nak bawak anak sendiri..ani ni klu bercuti jenis sempoi..tak yah hotel mahal2 janji selesa--cehh..tapi laki aku ni ha..membazir..bio aku plan sume..ade balance t boleh aku sapu..ngeh..ngeh..tak le jahat sangat aku nih..
so disebabkan hujan teruk belah utara aku tak berapa yakin nak pi.dgn flight yang mahal last minit ni.haritu aku da cakapa nak tak,aku nak book..laki aku cakap nanti dulu..belum confirm cuti..aku pun diam kan je lah..pasal mula2 die kate nak ke KK la..dari KK aku prefer kuching..mengidam mkn mee kolok dulu tym preggy..penah mkn tp sebelum mengandungkn haikal la..nasib takde pun air liur meleleh..hehe..
tapi hubby tak nak ke sana..hurm..last choice ke cameron highlands..macam mana cuaca agaknya..risau jugak aku..nak ke genting mintak maaf lah..anak kecik sangat..kot da besar sket enjoy jugak bawak kot ade london circus ke hape..lagi pun cameron highlands nak mengimbau kenangan manis balik..cewahh..time becintun dulu pegi sana..--dengan mak ai okeh..hubby pun ikut(tym tu bf aku ler)..nak cite kat haikal...macam la die paham?paham kot..hehe..nak kemas rumah..nak kemas baju..yea..yea..
mode riang gumbira pasal lama sangat tak berjalan yang betul2..nak rest and relax betul2.............yahoooooo

No comments:

Post a Comment