Sunday, November 7, 2010

dietTTtttTT.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en.hubbyku ingat nak berdiet..HAHAHA..aku no hal..tapi past few days kami makan luar je..so mana nak jaga diet nya..food tu cukup ke tak khasiat nya..fat  kalori vitamin dan sebagainya..and anak aku pun 'hasilnya' tidak berapa memberangsangkan seperti sedia kala..mungkin makan sikit kot dari yang biasa..riso aku..dah 2 hari aku tak masak.tu pun semalam buat breakfast mee goreng..haihhhh...
so today aku buat egg sandwich and seafood salad..ontah anak aku naka makan ke tidak..hubby ok je..die suke..ngeh..ngeh..padahal tak sedap mana tapi presentation tu memang penting kan..??!! dats y ada culinary arts la ape la..memang tujuan nya 1= memasak tapi ade bahagian2nya..dari segi rasa,present kat orang, cara memasak,dan macam2 lagi..memang la masuk peruk last2 jadi 'hasil.' tapi at least kita men'cantikkan' makanan tu sebelum masuk perut..nak duduk rumah cantik,keta cantik macam2 kan..? perut pun nak yang cantik jugak..HAHAHA...so,inilah breakfast yang aku buat pagi tadi..senang+ mudah+ cepat bangat...!!!


 anak aku punya~masih tido belum bangun
zzzzZZZZzzzzZZZz..........


en.hubby punya..kenyang pun kenyang
sihat pun sihat...

en.hubby tengah sebok memakai uzapp 
pakai la yang..kurus jangan tak kurus..
(hensem sangat pun bahaya juga..)

No comments:

Post a Comment