Friday, November 12, 2010

i'm back...

fuhh....setelah pulang bercuti..terasa lenguh-lenguh juga badan..mana tak nya..cuaca kat cameron sejuk..malam suhu minimum 16'c...uwaaaa.....arghhhhhhh...sejukkkkkkk...sebelum pergi cameron aku memang cek weather cameron macam mana..tak kisah lah sekadar anggaran ke ape..baik prepare kan..??tido kat hotel biase2 je sebab nak dekat dengan town..senang nak ke hulu ke hilir ++ nak makan..1st day siap bagi makan malam n breakfast..makan malam steamboat..ok la..aku memang kurang sket steamboat ni..ntah la..dan sayur-sayuran nya tersangat lah segar dan fresh dan ai likeeee.....aku jadi kambing malam tu..makan sayur je..udang dan ayam aku bagi kat hubby pasal otak aku meamng set nak makan sayur...kat KL ni tak dapek makan sayur macam ni..huhu..breakfast pagi ok la..ade strawberry fresh,salad fresh..nasi lemak,mee n mee hoon goreng,sayur sayur tak payah cite la..kobis goreng ade sawi ade..n roti..hotel kitorang duduk ni hotel TITIWANGSA..memang murah..selesa pun selesa..1st nite amik superior room je..katil king size..2nd nite aku tukar superior triple..1 king size bed dan 1 single bed..dan ruang nya sangat besar.anak aku boleh lari2 sana sini.toilet pun ade 2..so senang sket..nyesal plak tak amik bilik tu dari 1st nite..
tak de ape aku beli pun..strawberry ade la beli sket2 utk buah tangan..kakak aku pun memang nak g sabtu ni so tu aku tak beli banyak2..puas lah hati aku dapat bawak anak aku berjalan..memang dia tak tahu ape lagi.tapi kenangan manis dan indah tu serba sedikit membantu dia membesar..betul tak..??ni 1st time bercuti bertiga..selalu nya bercuti ramai2 dengan kakak n mak aku..aku skang tengah sebal otak ni pasal selsema..adoi..asyik bersin je..tapi over all ok la..suka aku dapat g bercuti..memng dah lama sangat tak bercuti..pergi kea farm,bee farm,cactus valley,strawberry farm..yang tak g rose farm..aiseh kalau tak aku beli dah rose..tapi tak pe..ade gak buah tangan aku beli untuk rumah..hehe..
berangan nak taman camnih

hancus taman aku..
x gheti jaga..!!!!
malas nak siram...

kini....lalalala....seronok tengok..
nanti nak tambah lagi..sket sket lama lama jadi bukit
harap nya hidup la nanti..hubby dok perli..
strawberry milk shake..same cam mcd nye..tapi
ni strawberry yang fresh..terasa la biji biji strawberry tu

ini yang aku nak sangat makan..huahuahua..
ade je kt a&w tapi tak sama!!!!
semalam dtg tapi haikla tido..tunggu dalam keta
aku makan asikrim goreng je..
hari nak balik singgah lagi 
semata2 nak makan ni..ngeh..ngeh..
puas hati aku..


No comments:

Post a Comment