Saturday, November 6, 2010

jalan-jalan sabtu..

semalam(sabtu) hubby ajak keluar..konon nak kua pagi tapi apakan daya....TUTtttTTT..... aku pon tak masak ler pasal ingat makan kat luar terus..punya la tunggu en.hubby..rupenye die tunggu aku,aku tunggu die..camno tu kak??
1:58 pm =   keluar rumah(punyalah lambat)..aku ajak singgah mcd drive tru jap..nak beli food alas  
                   peruthaikal..
                   tapi dia bernenen plak..tak jadi la beli..risau dia lapar..mak ape la tak bagi anak makan..
              =   parking untuk mengambil train ke KLCC..senang + mudah + jimat
2:15 pm  =  sampai sudah ke destinasi
              =  nak makan ape?? BLURRRR...hubby kata yang mudah,senang,tak crowded and tak leceh..
                  p mano  tak crowded hari sabtu kan??
                  last2 choose kfc pasal g floor je..dekat nak tuju ke akuaria
                  habis makan si omak eh risau anak die tak cukup khasiat..hehe..aku run ke cold storage jap beli
                  fruit yang sihat..anak aku makan seketul drumstick n milo..pada aku ni tak cukup mengenyangkan
                  dia pasal he's a good eater youu..
                  aku beli steam corn and pisang dole..aku tak gemar pisang berangan n montel tapi ntah..
3:30 pm =  masuk ke akuaria--jenuh juga kami berjalan nasib untuk excersice
                  aku confident amik 50 dari hubby..ye la..tak tau bpe hengget ticket..aku godek2 tenet tak tulis
                  pun rega..sekali per adult 35..terkejut aku..HAHAHA..tapi tak pe.en.hubby kata tak pe sekali
                  sekala bawa anak jalan..(kami selalu bawa dia ke shopping complex je..sampai itu hari tym
                  dalam keta dengan kawan aku dia tunjuk JUSCO dia cakap nak g nak g..bulat mate aku)
                 merayau2 dalm tu..sowry yer..aku belum gheti appriciate all this thing macam akak aku
                 yang sangat suka sampai klu bawa anak dia,dia yang meng'excitedkan' anak dia..anak buah aku
                 4 1/2 tahun dan sangat pandai membaca.yang ni pun aku terkejut berookk..
4:00 pm = piranha show..depa tunjuk piranha makan..ade video tapi malas nak upload..lambat..
                 piranha ni tak bape agresif pun aku tengok..tak macam cite yang aku penah tengok dulu.
                 lame gak habiskan makanan..dalam 1min 48s.--baru ingat nak campak en.hubby ke dalam
                 HEHE...
                 yang best nye aku lupa nak cita..haikal tido sebelum masuk akuaria lagi..haish..anak aku ke aku
                 tengok ni??
                 overall ok la..so so..hurm..tak baik kan aku??aku rasa langkawi punye lagi best.different just klcc
                 nye canggih sket.langkawi macam lama sket..tapi ok la..(hancus plan g langkawi..haish..flite
                 takde yang murah)
5:30 pm = kua dari akuaria..jalan2 jap kat taman klcc..wohoo..tak penah aku g sini sepanjang aku ke
                 klcc..teruk kan..??
6:00 pm = masuk klcc balik..ingat nak jalan2 tapi penat plak rasanya..dengan aku p****d..tension betul
                 lepak o'briens jap..pekena apa2 yang patut..
6:30 pm = nsik train bslik ke tempat asal..HEHE
                 hubby ajak plak jalan2 lagi..aku yang pelik pasal selalu aku yang ajak..ni hubby plak rajin..
                 hubby ajak beli sua--untuk aku..yahoooo!!!
                 memang da lama nak beli jeans levi's.last beli 3tahun lepas..lama tak??dah koyak2 da sua aku.
                 hubby bagi amik 2 je..tapi aku rembat 3..wah wah wah..memang tak boleh pilih..best of the best..
                 aku pilih bukan main banyak..yang best nye kan...!!!! dulu aku beli size 28..!!
                 lani 26 pun boleh pakai..waaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...GEMBIRA sangat...
                 mood au tersangat la baik..hubby marah ke ape ke..aku senyum je..hehe..
                 lepas ni tak le aku beli jeans mahupun baju..(erkk....ye ke..??)
8:00 pm = hubby beli jugak baju selai kat rip curl..beli la yang..ai tak kesah..hehe..
                 ade beg puma nih..cun jugak la..aku tanya bape..die cakap 70% discount..
                 mata aku dah bersinar-sinar..pastu die cakap 700..aku ingat rega asal.boleh le beli kalau 2 3 ratus
                 boleh la beli..RUPENYE HARGA ASAL ADALAH   RM 3999..nak nangis aku..
                 huahuahua..for puma fans..beg tu limited edition k.from japan..not fully leather..maybe mahal pasal
                 beg tu di'design' khas'..i dont care..nasib aku bukan penggemar puma..so,bye2..
9:45 pm = sume kedai makan kat w.walk tu closed..kami meraba la nak makan ape..masing2 da lapa..
                aku suggest makan kat luar..hubby tuggu dalam keta.aku p tapau..makan kat rumah..
                lagi syok n feel..









  
sekian...

No comments:

Post a Comment