Sunday, December 12, 2010

1st malaysia baby,children and parents expo

held 26-28 november..aku mmg suke pegi exhibition macam ni..keh keh..ade talk dan sebagainya...ingat nak masuk contest tapi anak aku tak bape sehat jadi abaikan la..lagi pun budak2 yang masuk suma cute miut...
hurm..ntah menang ntah tidak..macam biasa aku g naik train..senang..tapi gondo gandah sket la mane dengan stroller nya..dengan beg itu ini..haihhh....--nak goody bag.keh keh..tak malu betul...tak beli ape pun..saje habiskan masa.kot2 information baru kan..tak rugi pun cuma aku rase expo ni tak bape best sangat la..ke aku yang salah..??tapi yang best nye kan aku p talk die..sempoi je pun..aku menang lucky draw...yehaaaaaaa..

babies food hamper worth rm175..masalahnye anak aku tidak makan lagi bubur2 ni..die geli semacam.so,bagi kakak aku je la mane tau rezeki die plakkan..tak pun mak cik aku.keh keh...

No comments:

Post a Comment