Sunday, November 7, 2010

jalan-jalan ahad

kuar rumah lepas zohor..hubby nak beli handfon dulu..pastu g rumah akak aku..anta barang kat die..sampai dalm pukul 4..lepak lepak..dalm pukul 6 pegi IKEA plak..nak beli langsir pasal dulu langsir takde stok..takde ape pun nak beli sebenarnya..tapi rumah memang pkai langsir tu. short 1 je lagi..tengok-tengok takde plak..bengang betoL ai..just beli pinggan mangkuk haikal n cutlery..hehe..pastu beli ceklat ikea..sedap woo00 ceklat daim marabou..selalu makan daim yang macam candy je..ni nampak plak yang king size..seperti yang dikatakan..aku memang suka makanan yang manis2..tu aku risau..tapi tak pe..sekali sekala(macam selalu je makan ceklat)
pastu g makan kat ikea atas..ramai jugak la ornag..hari ahad kan..salmon habis..chicken wing habis..haih..aku datang pasal nak makan chicken wing.chicken leg dia kali ni tak sedap betul..!!gravy nye tersangat la wangi..rosemary terlebih kot..ntah,,n tu 1st tym aku try meatball die..ok la..rasa daging..hurm..aku memang tak gemar meatball..fish n chip dia ok tapi fries nye..ui mak aiii.....banyak sangat..tak habis makan..and desert yang mesti beli----daim cake..hehe..beli 1 per slice je..klu nk bawak balik boleh la beli sepinggan yang dijual kat bawah..bape hengget ek..lupe aku..beli dulu da lama untuk adik aku..anta akak aku balik rumah die dulu..we all sampai rumah pukul 11..itu aje aktiviti ahad..

No comments:

Post a Comment