Monday, September 5, 2011

rindu melanda......

harini hubby pulang mencari rejeki....(mode melawak tapi sebenarnya sedih...) isnin balik kampung nenek aku smpai raya ke3..pastu baru balik ke rumah mentua aku..smpai ahad..isnin hubby da balik...aku ni sempoi je orgnya..ala2 ganaz..hehehe.ptg tadi hubby da balik..smpai rumah pun tadi..aku ape lg run machine vacum rumah n mop bagai..seminggu tinggal rumah kan....kotor...sebelum tinggalkan rumah mmg da siap mop tapi paham2 je la..aku run machine 4 kali...dgr sarung sofa sume aku bedal basuh..aku mmg da rase sengal badan since haritu almaklumla kene berpantang tapi aku rilek je...ni mula rasa nak demam..da selsema bersin2..kepala da berat...haikal pun berhingus dah.penat sgt + main kt kampung...tau je la...die punya la happy sgt.korek tanah la ape la.guna tgn plak tu.aku risau je tgk...ade beberapa kali tu aku panggil2 dia x sahut..aku berdegup2 jantung ni...rupe2nye p main kat kebun belakang sorg2 sambil korek tanah..aku slumber marah die depan mentua aku ke akak ipar ke...aku x peduli...hahahaha....oke,,tutup cite tang kat kampung...

mlm aku kua g jusco jap..brg basah mmg takde sbb sebelum kua rumah last week aku mmg da kosongkn fridge.aku bawak balik asam pedas ikan pari(mmg menjilat jari sedara2 aku) sekilo lebih aku masak.saje tau nak buka rmai2 kat kampung nenek.since kawen aku jarang kumpul sama..n ikan bakar 8ekor..(ni pn x cukup)sedara2 aku nmpk je cun2+gadis+ ayu+lawa2 tapi tang makan oppssss....sori..no cover2..makan jer..
aku malas sbnrnye kua.badan letih lagi.tapi kenangkn anak aku kena recover mkn elok2 n betul2...aku kua gak(alasan x?)aku ajak haikal mn teppayaki die jawab xnak.die tunjuk wendy'ssakit jiwa aku..die piik burger dari yg biasa die pilih(ayam) aku suke sbb blh refill air..n x pyh + duit klu nk lemon tea..aku x minum carbonated drinks except 100plus/revive..lain2 da x minum agaknye kecik2 da puas minum..mkn ciput je balance aku bungkus..sambil makan tu dok teringat kat laki ai....sedih nye...tgk fries tu kan msti die yg peghabeh pasal aku mmg x suke fries.x kire la baked potato ke jacket potato ke ape benda yg berkaitan dgn potato ni mmg aku tolak tepi bagi kat die..ayam pun macam tu...dpt drumstick aku bagi die..aku mkn bahagian yang banyak isi yang xde tulang...setengh org x suke sbb cpt muak.tapi aku dari kecik mmg mkn tu..pastu tgk burger tu gak..hubby aku suke 3/4 pound beef burger...aku kureng sket klu beef ni..lagi2 klu lamb.weksss...haikal xde mood makan...dok ckp ne papa ne papa..sedih aku.da besar die agaknya so mcm da fhm sape papa sape mama...papa die pn skang rajin melayan die..ni sambil type dok share burger dgn anak aku.teringat2 ape la laki aku mkn ni...






to my dear love....i miss you so much..suddenly rasa sunyi sgt2...hurm....(bile ade bercekau plak..hehehe)
tu la die manusia....ade depan mata x hargai..bila jauh baru teringat2....haih......rindu nak masak sedap2 kat u tapi u kene la jaga badan ye..hohohohoho

No comments:

Post a Comment