Monday, September 12, 2011

bekalan.....

bekalan ape ye? xde ape..just bake a choc cake n cookies..hubby request last week utk dibawa pulang ke tempat kerja..terlebih rajin lepas makan cheese2 yg gemok.kena bakar lemak...'anak buah' hubby dok mintak choc cake yg aku bagi haritu...haritu aku bg die sbb amik n anto laki aku..terhutang budi la kan.kesian jugak budak tu penat drive kan...sumi smpai rumah dgn selamat..seronok i. ngee ;)


 moist choc cake..ni guna bekas kecik sbb bekas 4 segi yg besar tu habis...


 1.choc chip n pecan
2. london almond-buat sket je...hehehe
2 2 ni aku buat mlm tdi jugak






3.tat nenas-mmg da buat ritu standby
4.sarang semut-akak buat

hubby: yang mana u buat.aku ckp ini ini ini...suma home made kan?
aku: ha ah...npe?
hubby: klu beli i xnk bwak..buat pe
aku: hek ele...???poyo nye...sambil gelak besar
hubby: ye la..msti la..nak tunjuk jugak kuih bini buat
aku: hahahaha....sekali yang ade rambut..ha?!
hubby : eiiii....klu cmtu ckp beli je....
aku: sambung gelak..

x kelakar sudah tapi aku gelak n sengih2.sukke aku kenakan laki aku...semoga suamiku sampai dgn selamat..amin

2 comments:

  1. tak byk mane kihnye.bila rjin dtg,buat.bile malas dtg tak buat..hihihi(nk beli syg duit)

    ReplyDelete