Wednesday, September 28, 2011

important!!!!

many cases melibatkan robbery,raped n mcm2 n paling menakutkn if nobody cud help u.i received many e-mails saying that dont go out alone at nite/go to petrol station. aku before ni suke sgt pegi carrefour/jusco mlm..kire isi minyak skali terus pastu. n hubby dok remind byk kali JGN KUA MLM LAGI MELAINKAN URGENT.. n yesterday,aku pegi rumah aunty aku kat vilawangsamas,wangsa maju.sbb my cousin nak balik mesir dah..kira together2 la..aku bawak donut,makcik aku buat laksa johor.tak rmai pun ade..dah makan2 borak2 ting tong aku pun berangkat sudah..n after kua simpang guard house ade 1 indian women crying like hell carrying about 2mo baby.with begs n luggage.i stop awhile n ask her wat happened?die ckp die tinggal situ n gaduh dgn hubby.hubby halau die keluar.aku ckp 'u pegi kat hubby u balik,berbaikla'she keep crying..aku kesian kat baby tu sebenarnya.aku tanya where's ur parents house?die ckp x de.n aku tanya lagi 'ur relatives?' die ckp x de..pastu die ckp 'akak,boleh mintak tolong x anta saya ke permatng jaya ke something like dat la' aku ckp sori..i nk tolong tapi dah mlm sgt n i x tahu jln..keta from other side dah horn2 aku sbb aku block jln--->it's about 11pm.aku rasa nak huur dia duit sket tapi tkut sgt.aku call cousin aku..

niat mmg nak tolong tapi takut.klu hubby ade sekali mmg aku ajak hubby p hantarkan or aku p police station dulu buat report ke ape kn..tibe2 aku berderau darah.. aku pk 'mcm mana kot laki die dok kata aku kidnap bini n anak die la itu ini.x pun patah kaki tangan aku..mcm2 aku fikir..' jantung ni berdegup laju.bup bap bup bap..terus call hubby die suh balik.nasib rumah 5minit je dah sampai.cuak gile..terkenang anak aku dlm car seat,aku toleh kat die sat

No comments:

Post a Comment