Friday, September 30, 2011

ooooo gardenia..sungguh enak

dimakan begitu saja...ooooooo gardenia..(apesal akun rajin nw update blog?) aku tau xde org pun sudi baca blog ni.tapi saje suke2 aku mencoret kegiatan/aktiviti if ada free time..klu malas yang amat on lappy pun tidak.
sambung nyanyi balik... ooooo gardenia..sungguh enak dimakan begitu saja.... ok gardenia,sila amik i jadi u punya duta k...hehehe sebantal roti gardenia pendek tu tahan 2-3 hari saje even xde org kat rumah...sbb ape? sbb tiap2 hari haikal dok mkn roti sapu nutella..

 kalau yg original classic yg tinggi tahan 3-4 hari je..
average sehari 5pcs die mkn(morning-evening)
n disebabkan aku takut lemak2 jahat menyorok dlm
badan anak aku sbb die kurus(org tgk die mkn msti bulat mata taw)
so...





aku tukar kepada wholemeal bread...ahamdulilah die makan.
takut jugak die fussy ke baling roti tu ke...ni ngap je....

No comments:

Post a Comment