Friday, September 2, 2011

haikal dgn cars nye....

skang mood die asyik dgn cartoon.before die x asyik sgt..x berapa tumpu kat 1 cite..but now he changed...da tau tgk cartoon smpai habis..siap pndai tukar cite lg...haritu laki aku belika die beg cars....bukan main seronok die bile kua je sebok nak pkai beg..before pkaikan die beg bee yg ade tali...pastu haritu last shopping raya nampak section barang2 cars...nak beli pencil case mcm poyo sgt lagipun blm sekolah..jam plak xde gamba cars gamba major je..nak beli set pinggan mangkuk car,baru tak baru gak la bei set pinggan mangkuk die..membazir plak..x boeh ajar mewah2 sgt...last2 aku pk waet je lah..x mahal pun...belas2 je...baik aku ajar die simpan duit dlm wallet ni die suke sgt buka purse aku..da ade walet sendiri die tau tu die punye kan..punye la suke die tgk wallet tu..aku susun gamba papa n gamba aku time baby.gamba aku latest xde la plak..da habis...die dok kata tu gamba die sbb kami serupa cuma bezanya muka haikal bujur macam papa die..muke aku boolat..bile dapat duit raya je die terus simpan duit dlm walet.yg aku ni mmg etak rm5 je dlm wallet die..sedar2 tgk byk dah duit dlm tu..risau aku duit mane die amik kan..patut la aku dapat sampul kosong je dari die..ingt die dok bagi orang duit die..(risau bebeno)dalam walet die ade la dekat rm80..duit besar2 sume aku cpt2 amik dari tgn die simpan terus..alhamdulillah rezeki die.duit2 tu nak simpan masuk bank.. plan nak bawak tgk movie cars tp aunti aku ckp not suitable for his age.anak die 4+ pn tercengang2 tgk(anak die lg fanatic cars..)so aku x la bawak die lagi pun mcm violence cite die..tembak2 la ape la...so bg tgk cars 1 je la...

No comments:

Post a Comment