Friday, September 9, 2011

GU**D**N

ok.the story mcm ni..aku kn mmg suke merayau.selagi x kosong duit selagi tu laju kaki ni..ade je nmpk sale/menda murah2...few days ago before aku dtg gu**d**n aku ade nmpk iklan brg yg aku nak.. then hari yg aku dtg akku tgk x de da..tp akku masuk je sbb kadang2 t'y al extend sale..1st aku tnya lady speed stick mne ek sbb aku tercari2 mcm ayam cari makanan kt section deodorant la...yg sorg ni ikut aku tp garu2 kepala?ok x pe.budk baru agaknya sbb aku mmg x pnh tgk muka dia..then aku dgr org jerit dr cashier 'HABIS'...ok da x sedap rase da ni.pastu jalan lagi cari hair gel husband sbb die beli kt giant ritu aku sakit hati rm9+ klu sale baru rm7+.. time nk byr tu aku tnya cashier
aku: " da x de ke sale yg sekian,sekian,sekian"
cashier: xde
aku: habis hair gel ni de sale
cashier: erm....tergagap cek rege dlm system..owh yg ni mmg harga ni..
aku:kate sale yg tu da habis?habis ni sale ape plak?
cashier: YOU NI SEBENARNYA NAK APE??
aku : (ON THE SPOT) why u ask me a question like dat?u shud ask me properly?u shud greet people?wt kind of question is dat?u nak ape sebenarnya?(NADA AKU TINGGI)
then aku diam bout 10sec then au tnya cashier sengal 'u ada complain form x?
cashier: xde dgn muka ketat n berlalu pergi...
aku: kepala da panas..then aku ckp kt sorg lg ' i bukan sombong tapi dia x patut tanya mcm tu" die patut tanya elok2..i nak beli brg bukan mencuri...die ptt belajar customer service...
cashier B : minta maaf puan..
aku:  xpe..awk x salah pape.. thanks ye dik...sambil tersenyum n bla kua dari guardian

aku bukan suruh die tatang aku.die patut senyum sket n tanya " yang mana 1 ye kak/puan/adik" ini die guna YOU NAK APE SEBENARNYA?

aku ke yang salah and aku ni cepat melenting ke?hurm......for me she is lack of manners/budi bahasa/sekkian....GERAM!!

No comments:

Post a Comment