Thursday, September 29, 2011

kerja...kerja...kerja...!!!!


haih...housewife..wat is the definition of housewife???explain plz....who love to be a housewife/stay at home mother??? hurmmm.... ME.!!ME.!! many says that i'm crazy la..tak boring ke duduk rumah.ish....mcm org gaji la plak.mcm2 lagi org ckp.but who cares?!! as for me i love to be at home coz blh buat ape je yg kamu nak...yg x bagusnya----> kurang disiplin hehehehe.... u can watch tv.cook for ur son..ada masa lipat baju bagai...boleh jalan2..tapikan...........ade mood juga.bila dtg angin taufan tu rase mcm nk keje je..tapi bila fikir tak percaya orang jaga anak aku..matikan hasrat je la..hubby dok tanya ape aku nak buat..die akan usahakan modal..ikutkan of coz aku suka food sector(meluasnye) tapi cukuplah setakat ape yang ada..org akan cakap org mcm aku ni memundurkan diri..kita mesti maju..tapi buat ape aku kejar yg kat luar tapi anak/keluarga sendiri terabai..ok.this topic is quite sensitif..aku bkn nye org yg pantang tgk org tu pkai prada/coach/LV/sebagainya aku pun nk rembat jugak.ikut la kemampuan suami masing2..bile ade duit lebih,pegi jalan2 takpun makan2..sikit2 lama2 jadi bukit..cube tgk org senang/kaya sekarang..sumenye bermula dari bawah.FULLSTOP.aku pun ade kerja gak..hahaha.nak tau?





yang ni la sume keje aku..syokkan ade pembantu/maid?
tengoklah kot aku tibe2 jadi jutawan + anak 2 baru blh ade maid..
yang ni tak payah..anto kedai je.fuhh...lega...!
palling best skali
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SHOPPING LAA.......!!!

dalam seminggu,bape hari uols mop rumah n sapu rumah?

No comments:

Post a Comment