Thursday, September 22, 2011

phil n ted vs bugaboo

dari dulu lg aku minat stroller ni n bugaboo.tapi rege sgt2 x puas hati.hihihihi...... next wishlist kot2 nak beranak lagi(ikut plan nak sorg je) tapi kesian kat haikal da besar nnt takde geng..da tue esok tak byk sedara mara..haiah....penat mak nk push push baby..stroler yang skang da nak rosak sbb aku pkai mmg lasak main hentam henyak bagai.selagi boleh ghedah berjalan pikul segala muatan aku pikul..banyak nye brang nak kena beli baru nnt..huahuahua.----->ready yang?kuikuikui.  stetmen hubby 'HAIH..BETUL LA CAKAP ORANG MAKIN NAIK/BANYAK GAJI MAKIN BANYAK BENDA NAK BELI....' betul ke uolss?? mula2 mcm dah berkira2 nak tangkap maclaren tapi kebykkn nye x sesuai from birth...lg pun skng even anak aku  2y + tapi bile g mall aku prefer sumbat die dlm stroller.aku da buat uji kaji.last die pkai stroler bout 15mo..sbb after dat die nak jalan2 n lari2 n aku pn bg die bebas.since dah besr ni aku x larat nak kejaw dgn keels bagai takut terpelecok makk.(hihihi) biar die meraung2 menjerit dlm stroler dari die hilang--->kan ada kejadian die hilang dulu.sejak tu no more safety bag ke ape jadah..dah tersimpan rapi dah beg bee die..ni aku tgk stroler mcm dah semput.bunyi krek krek krek(ntah kena letak minyak ke) kadang2 ok kdang2 bunyi..aku da hint lps ni nak beli stroller baru.hubby tanya penting ke? aku jawab ye la nnt senang pkai untuk baby akan dtg.. sengih da die..aku ckp je k.blm tentu kompem.huahuahua...sakit tak terkata(banyak naw dosa aii kowt?)


canti kan???dah berangan2 dah ni...hehehe


tak salah klu berangan2 dulu..mane tau rezeki lps ni..boleh la beli
yang ni paling geram....dpt baby girl cute kan pkai ni?hihih
(klu dpt girl..kot dpt boy lagi???toinkkkkk)


mode berangan je nih..lps selesai ke destinasi percutian baru bleh stat saving..kan best duit turun dari langit.seronoknye shoppinggggg

No comments:

Post a Comment