Monday, April 5, 2010

SALE......!!!!!!!!!!!!!!

bestnya tengok sale..waaa..waaa...waaa....tangan dah gatal tapi gimana dong..bajaet udah lari..baru je ngabehkan boreh kat jusco ritu..aiiyyyyaaaaa..ni tengok2 kat blog ni..banyak gile kot sale..wah..seronok nih..hurm..laki plak outsataion..hurm..nak keruk mane ha..?hoho..ni yang nak hasut ibu n k.long untuk sama2 membuang duit + membuang masa..mcm2 perfume  ada..wahhhh...dah lama tak beli perfume pon..suke membeli tapi tak terhabis pun pakai nya..ada lagi 2 botol tak buka lagi..tapi hubby nyeperfume sume da buka..tak de sok lagi..kesian..suke beno die givenchy yang latest tapi aku suke million,paco robanne yang latest gak..botol pun cun..tapi hurm..tengah fikir2..birthday hubby aku bg hadiah ape tau tak??? duit  gile tak aku?hahahaha...laki aku pening layan kerenah aku..tapi aku memang tak tau nak beli ape..takut die tak bekenan kang..langsung aku bagi duit..die nak buat ape pun aku tak kesah..aku ikat dengan reben..malam tu aku buat makan ala2 omputeh..hoho..just takde candelight diner jek..so cane ni ha?nak terjah ke tak..????heels heels pun mengancam aku tengok..baju2 sume telan air liur ni..ulalala...baru je plan may ni nak makan hangin..silap2 buang angin je la nanti..huhuhuhu..macam2 sale ada..sale buku..sale pefume..baju2 dan macam2 lagi..mari..mari..

No comments:

Post a Comment