Wednesday, April 14, 2010

long time no see

oh gosh...while waiting for my mom at LRT station...i bump into him!!!!he's so gojes...he's handsome and cute..ahakss....he's my old old fren while i'm study dulu..my really quite good frens..at first takut gak nak tegue coz takut silap orang..he look's chinese..make me confused sbb he's wearing a spec ang ada janggut daa...he's dad is arab n mother chinese..what a really great combination..= handsome la anak tuh..hahaha..die tengah launch new project dengan FLY.FM..aku bkn nak all the goodies actually..just nak bertegur sape coz dah lame sangat tak hangout with my frens since i married + ade anak..(kesian gue..)berbual agak lama la jugak..orang sibuk berpusu2 nak balik aku plak sibuk berbual..he gave me tiket wayang cite HOOPERZ anybody noe bout this movie??bagi aku pen,notebook FLY.FM,kellog's cereal,colgate trial pack..macam-macam ada..mag CLEO AND lain2 ada but aku lambat 5mins..arghhhh...hehe..btw,thank you so much F@#$*..and yang kelakar tu my mom pun sibuk nak bergambar2..apadaa..siap suh snap pixs dua kali..ibu nak make sure her pixs would be nice +gojes + pretty ..hahaha..macam kawan die plak..luckily my mom is sporting..


#  PIXS tiada..gamba dolu2 dgn t'yall seksa2 belaka suma..hehe..~encik hubby,jgn mara ya....~ARIBAAAA

No comments:

Post a Comment