Tuesday, April 6, 2010

koje rini..

fuh...time keje tadi mak ai..mengantuknye mata nih rase..kalau tak keje takde plak ngantuk cam gini..hadoi..malu jek budak-budak tengok mate aku kelat jek..tadi balik lambat sket.ada discussion..hurm..chaiyok..!!sampai rumah je terus amik hero aku..windu betul..belum biasa lagi berjauhan agaknya..omaknye plak emosi lebih..sampai-sampai je aku terus nyusukan anakku yang terchenta..pastu kemas rumah jap..vacum,mop lantai,cuci toilet..bilik dia lagi..berselerak betul..malas sangat ke aku ni..??hehehe...ye lakan kate baru baik sakit so,tak la mengemas je koje aku..tapi rimaasssssssssss lah..nak kemas semalam tak sempat..bertandang rumah makcik aku jap..kebetulan nenek datang nak ubah angin..gosip-gosip sket..balik pun dah malam..mane sempat nak setlekan..penat ek jadi ibu dan isteri ni..sekali sekala mengeluh..tak pekan??

bilik die yang aku kemas tapi macam tak kemas.hahaha..main campak je barangnya..haih..ponekkk...

aku sebok mengemas..die pun sebok ikut jugak..geraammmmmmmmmmmm.....ni tengah mop rumah..tengah-tengah mopdie plak nak jadi batang mopp!!!sedar-sedar die da masuk dalam baldi..ntah macam mane die terjun..ade video aku amik tapi malas nak upload..ekekk..

baru siap setengah jam tadi..9.30mlm..nak bekalkan ke rumah acikkkk....sikit je buatnye tapi puas hati anak aku makan air tangan mama die..wallaaaaaa...ingat nak buat carrot cake tapi tak pasan plak carrotnye enggak ada..mari..mari...choc muffin 1!!!!!!!!

yang ni tak sempat plak nak lap..habis berminyak tv mama sayang oi..marah la papa nanti..air purifier aku habis dikejakan heroooo!!!!tibe-tibe datang bawa bekas air purifier kosong..airnye dah jatuh melambak atas lantai..tambah keje mama sayang..bagussssssssss...biar mama kurus lagi..ehehe..


sekian..habis


jap..ade lagi nak sambung..tadi sementara tunggu upload pixs..terbaca satu blog yang sangat sedih..menangis-nagis aku baca sambil menyusu anak aku + peluk dia..berat ujian yang ALLAH uji pada hambaNYA..semoga supermom tabah mengahadapi ujianNYA..  AL-FATIHAH BUAT ARWAH DZAFRI HISYAM BIN KHAIRULANWAR...

1 comment: