Tuesday, April 27, 2010

barang aku tak de???

pegi jusco wangsa maju tadi..harini aku cuti pasal banyak hal nak setlekan..so,the best way aku cuti..tadi merayau kat jusco jap..tak de ape pun nak cari.en.fulus pun tak berapa nak sedap..hehe..da jalan2 sana sini beli buah sket,juices sket,vitagen sket,suma sket2 ..ye la tu sket..aku tengah survey brand ape yang bagus untuk kulit kita ni..adoi..pening la.tapi tak nak la yang mahal2 sangat.da beranak ni kena la jimat sket---untuk masa depan anak..tapikan still cari mencari dan mencari..ramai orang cakap guna safi rania gold bagus..hurm,aku bukan tak yakin.tapi tak tau sangat pun pasal safi rania gold.aku nak complete set dari cleanser,scrub,toner moistroizer important!! eye gel sebab the children suke tanya soklan yang tusuk jantung kalbuku..ayat tunggang langgang..

'teacherrr....(sambil datang dekat dengan aku nak tengok muka aku) kenapa muka teacher banyak tahi lalat kat pipi??' -wrinkles okehh..

'teacherrrr(sama gak) knapa mata teacher hitam?'  -wat a question
'teacherrr...knapa bibir teacher yang kat tepi2 tu hitam??'  -toink..kena sebiji kat muka

aku ni jenis kejap pakai kejap tak pakai..dulu tak amik kisah sebab so far memang tak de problem.tapi la ni aku risau coz getting older lagi2 dah kawin dah ada anak kan.kenalah jaga kecantikan luaran dan dalaman.baru muka tak dimamah usia..ahha..

 en.hubby punya barang yang aku g beli..aku nye???
ntah..
selsun blue sangat bagus dan berkesan untuk dia.aku ajak dia guna shampoo bawang die gelak plak..
orang betul-betul dia main-main plak..
(shampoo bawang murah sket cost nye)
deo tu memang murah sangat!!selalu beli rm11.90 tau.
tu pun kena tunggu sale kat jusco
ni guardian jual murah



UOLS...suggest kan brand skincare apa yang bagus n bagi la testimoni sket..tak nak la yang mahal2 sangat macam clinique ke lancome ke..brand2 yang biase je yang en.fulus riang gumbira

No comments:

Post a Comment