Monday, April 5, 2010

baskin robin

tekak ni nak makan baskin robin..time kecik2 dulu ayah selalu beli tapi ni dah bosa panjang sape plak nak belikan..huhu..ritu makan kat baskin robin nak tecekik aku satu scoop dekat sepongget..kalau beli quart pack or pack besa makan boleh lahap + ngap + muai..hahaha..+ tambah lemak kat badan sekali..flavor yang paling sodap n memang evergreen butter pecan / pralines n cream..tapi butter pecan la yang paling heaven..i likeeeeeee..tapikan haritu aku beli yang paralines..not bad just i like butter pecan more..tadi sambil tunggu nak masak aku korek sket..nyum..nyum..korek punya korek rasa2 macam banyak aku makan..kalau tak ingat tu mau tak stop..ekekekk..anyway sayangku..jangan terkezut jikalau adinda montel sket nanti..teli satu bekas..quart kot tak silap..tak pe..tak pe..makan puas2 sampai tak fikir nak makan lagi..aribaaaaaa....

 yang ni anak aku tengah makan pasta..bersungguh tak muke?!
bapa borek anak rintik..hahahaha

No comments:

Post a Comment