Saturday, August 4, 2012

urut

last week konon nya plan nak urut dgn kak ** tapi call semula die cakap bulan puasa x urut orang..haih...kali ni aku betul nak cari tukang urut yang betul2 serasi..bukan ape,asal badan sakit je takkan nak balik kampung arwah nenek aku..murah memang murah tapi dengan tol n petrol nye?same je peginye.. so raya besok la aku try dgn akak tu..

sabtu aku janji urut dgn mak.long(nama gelaran die) aku godek2 gooogle..main call je sape2..so on malam tu..
die urut memang mabeles..! badan aku serasi dgn die..die apply holistic+modern+ tradisional. die ade diploma  n mcm2 sijil..mula2 aku takut jugak..mane tau kt kl ni banyak orang pegi kursus mengurut sebab nak buat bisnes kan..kot salah urut tak ke 1 hal?aku serik sebab anak 1st dulu tukang urut salah pintal urat demam kau! mak.long charge rm50/hour kire ok la.. tapi yg aku kurang gemar nye sambil urut die suke menceceh..urut punya urut 2jam..hambik kau terbang duit aku..glup glup aje la..lepas ni boleh panggil die lagi

*s.o.s sbb sekali urut rm100..kot ade yg urut sedap n murah sikit.. tapi ape pun puas hati die urut.. macam2 minyak die pakai..katanya bahagian kaki guna minyak A bahagian badan guna minyak B dan lain2..

anak dah dua ni kena extra jaga badan..penat kot nak handle abang n baby..uwaaa...mane nak masak,nak kemas rumah ye x? so,kena la service badan nih..

No comments:

Post a Comment