Monday, April 11, 2011

roasted chicken in the house.....!!!!

mood memasak telah kembali..dan kali ni i masak roasted chicken resepi ntah ape2... disebabkan anak dan en.hubby suka makan jadi aku berhempas pulas buat sesuatu yang lain..(kononnya kami sefamily nak diet..kurang nasi lebih sayur + buah +lauk...) now anak aku everytime makan akan ckp mama nak yor = sayur..suke!suke! laki aku pun aku paksa makan sayur bebanyak.muke die toye je tapi aku cakap haikal makan ape yang u makan.bila die tgk u suka mkn sayur jadi die pun ikut...hehe..bagus laki aku ikut kata..
dan inilah hasilnya

.
.
.
.
.
.
.
.
.
menyelerakan ke nampak tidak menyelerakan???
ala2 kenny rogers gituuuu...
2 hari sebelum makan kat kenny rogers..
aku rasa sayangnye duit terbang...hehehe(otak senget kan)
tu yang buat bagi dorg kenyang dan muak.....
dan hubby cakap nanti buat lagi ye  @_@ aiyyoo!!!

No comments:

Post a Comment