Saturday, April 2, 2011

ragam-ragam manusia...

buat julung kalinya KONSERT AKADEMI FANTASIA diadakan di JUSCO AU2...dan sememangnya setiap SABTU pasar malam area jusco juga...aku dah agak jalan MESTI macam jem strawberri....dan aku dah takde ape nak buat(husband sudah jauh maaa....uwaaaa...) aku memang selalu bawa anak aku...sue g pasar malam sebab dari aku kecik samapi ke besar tak penah merasa g pasar malam...parents aku tak suka..dan skang da kawen aku la yang rambang mata..hehehe....takde ape nak beli ape pun just nak cari pisang--->mood cekodok pisang(minggu ni da buat 2kali)mau aku jadi pisang...kek pisang beli ajek..cari tembikai(kat jusco mahal) setengah barang beli kat jusco..setengah beli kat pasar malam...hehehe...lepas g pasar malam aku gatal LALU JUSCO... HUI MAK AI.....!!!!!! MACAM SEMUT!! ade je muka2 yang tak penah aku nampak kt jusco MENJELMA plak...(aku hari2 pegi jusco la katekan)ade jugak yang SURI RUMAH SERABAI tetiba GLAM...dan aku plak selalu melawa malam tadi SERABAI..!!! APE KES CIK KAK?? dan ade yang MACAM ARTIS----> ARTIS PUN KALAH.!! yang macam BELANGKAS ADE..BURUNG MERPATI ADE... makcik2 tua pun turut serta..wallaweh...malas lame2 kat jusco..habis beli barang aku chow...tak sanggup rasanya....(kang aku plak ter'interprem') hehehe....silap plak tak amik gamba gelagat2 dorg...beg dah penuh isi barang....handphone suma dah kat bawah sekali...nak kena seluk2...DAN... PINTU RUMAH AKU BERGEGAR2 OKEH....!!! MEMANG TAK PAYAH PEGI SEBAB MMG DGR...TAK PUN BUKAK TV TP MUTE KAN AJE....hoho...

No comments:

Post a Comment