Saturday, April 2, 2011

MATTEL warehouse..??

nak jugak pegi mattel warehouse..tahun sebelum2 ni ade je halangan..luckily hubby rajin nak bawak bini dia yang kaki jalan..aku ckp x beli pape pun x pe asalkan dapat tgk..supaya next year boleh aim nak ape klu x de ape aral melintang!!
smpai pun bout 3pm last day plak..so banyak barang x de..just tinggal hot wheels n barbie..all FP toys clear..a few rocker n bouncer ade tapi sape plak nk pkai..n the prices were cheap!!
actually ade je sale kat jusco tu klu hot wheels 50% tapi kat warehouse tu mostly HW yg x de sale time jusco / tmpat lain..geram punya pasal amik 3 box..1 box bagi anak buah aku..1 lagi simpan untuk haikal buat pekasam.1 llagi bagi dia main..aku byk belikan anak buah aku HW.tu bila mai rumah die anak aku excited main..for his age mmg x sesuai tapi beli je lah..hehe

 ni je aku beli...lain2 tak minat dan mane nak letak pun toys ni...dah sempit....

No comments:

Post a Comment