Monday, April 18, 2011

lagi kejadian yang x diingini...............

petang tadi pegi PETRONAS nak pos barang..dah sudah tu pegi la giant sekejap kemudian balik la ke keta...dah tu nak start enjin x boleh plak..aku da gabra pasal laki takde..mane ade sape2 yang duduk dekat..kakak aku g holiday..aku call laki aku katanya maybe panas sgt tu tak start.aku relax dulu dekat sejam aku start then tak mo gak..aku g cari poremen dan kemudian poremen cek..rupenye ade soket mende ntah tercabut..aku lagi la mane gheti tang keta..bawak tau ler..dah start tu aku buka pintu belakang sebab nak dudukkan haikal kat car seat pastu pegi balik kat driver seat nak amil die,tengok2 pintu DAH LOCK dari dalam!!!!nak nangis rasanya..lepas 1 1 hal jadi..sume membabitkan keselamatan anak aku...nasib ada orang pun dok tol0ng.aku ni dok jerit2 haikal,bukak sayang..tolak atas,tolak..aku suh buka tingkap la macam2 aku suh..aku suh die g belakang,die tolak ke atas(tingkap) pastu aku suh die buat benda yang sama kat pintu depan(main) pastu lepas dapat je bukak aku cepat2 bukak pintu..syukur...ALLAH beri aku peringatan...

No comments:

Post a Comment