Wednesday, March 30, 2011

supper di....

plan nak makan di WADI HADRAMAWT..sampai2 hujan renyai2..tanya close wat time?die ckp already closed..ci ang ang betoL...aku amik brochure die tulis tutup 2am..tak pe la..da kaye agaknya..so.........ape lagi...ke tempat yang sentiasa kami pegi le..AR-RAWSHA.. dulu kat jln ampang nun..lani dah pindah ke bulatan kg.pandan..apesal ntah pindah..mg la tempat nye dasat besar compared yg dulu tapi susahla nak mai..pusing2 smpai boleh kenyang makan angin... n yg tak bestnye rege da increased..every food naik RM3..n quality not as good as before.tapi da hubby suka kan..aku ikut je la..aku boleh masak nasi arab ni cuma nanti aku la kebuloq pasai aku tak lalu makan ape yang aku masak..n the portion kurang berbanding dulu..klu dulu LAMB MANDY baru RM22 n pinggan nye mak ai..konyang perut laki aku..now RM25 DAN LAMB NYE SIKIT JE..harap nasi je banyak..come on la..nak diet ni..nasi kurang okeh..!!(makan 1pagi tu diet ke tak ha..?!) aku hanya makan hummus/ chicken kabsa..aku bukan la pemakan lamb yg tegar k..memang x makan langsung..berpinau kepala ni..loye tekak..rugi kan jadi aku tapi untung la laki aku tak payah berebut dengan bini..hohoho..meal aku dulu RM 15 x silap..lani jadi RM17 KE LEBIH..dan ayam die 1/4 ayam tapikan semakin lama ayam semakin cinonet!!!!tu yang sakit hati tu...aunty aku yang recommend makan kat wadi..katanya nasi kurang berminyak n lagi sedap compared to rawsha..is it trueeeeeeeeeeee???? takde rezeki kami nak makan wadi malam kelmarin.tak pe la...next time g..
kalo korang suka mana lagi? SABA' KE RAWSHA KE WADI?? tarbush ok jugak

No comments:

Post a Comment