Wednesday, March 30, 2011

akademi fantasia

since kejadian haikal hilang di jusco dalam beberapa minggu yang lalu aku jarang la melepak di jusco klu sorg2...petang 28/3 aku saje nak g sebab kawan aku kebetulan pegi sana so amik aku dulu(kete kan masuk workshop..laki aku harem bagi aku bw kete die..katenye aku x cermat...1 da accident 1 lagi xkn mau kasi accident) aku diam jo la pasal memang tau salah aku..wakaka..(orang x keje hanya boleh diam membisu-jgn bisu sudah k) actually nak g beli lens-lens yg sedia ada sudah tidak berapa selesa aku pkai..so duit pun harus la hangus untuk beli lens..survey punya survey beli je la pasal mmg urgent kan..n tibe2 aku tgk awat orang dok tergedik2 kat tgh laman..aku baca ada tulis TARIAN MENUJU PUNCAK BERSAMA CIKGU ARIS.. aku kata sape plak la buang tebiat buat joget2 kat dalam jusco..tak sehat betul environment nye.. da la sempit..ko sua terkoyak ke terkangkang ke hape ke..kan da malu..tgk2 pusing2 nmpk lambang AF.aku x ikut kisah AF pasal byk laie kojo aku nak buat..aku tanya orang ape tu?sambil tunjuk muncung..orang ckp owh....akademi fantasia..aku tnya g..hah?kat sini? die jwb haah..pelik betul..pastu aku tanya latihan nyanyi2 nnt kat sini ke?orang tu jwb lagi haah..pastu die siap cakap nanti kat laman luar tu buat konsert..aku lagi pelik dgr..aik?awat camtu sekali..pastu aku ckp dgn kawan aku kesian dorg tu..tempat da la sempit..segan je orang tengok2 kot ratu sengguk(tido) ke ape..nak kencing ke poo poo kat mane ek?x de duit ke dorg smpai macam ni sekali?
pastu aku buat joke dgn kawan aku..lepas ni save bil elektrik..nak tgk AF JE dgr dari rumah..pasal rumah aku dekat bebeno dgn jusconye..klu mlm2 jusco nak tutup dgr la lagu die berkumandang..haih..

yang tak best nye nanti tempat aku 'berhibanasi' dengan anak aku da tak de privacy..aiseh..

No comments:

Post a Comment