Sunday, March 20, 2011

ade LIBRARY kat jusco AU2..!!!!

aku ni punya la takde keje nak buat sampai sengal rasanya..orang tanya tak bosan ke tak keje?aku kata tak..best..duduk rumah..orang cakp ye la..best la kau goyang kaki laki bagi duit suma cukup..
aku:idokler gitu..asal cukup makan pakai..nak mewah2 memang tak la..orang pkai barang mahal2/best2 aku tgk je la..ade benda orang ada aku tak de..ade benda aku ada,orang tak de.so,bersyukur la mana yang ada..tak de tu nanti2 hubby kenalah berusaha bersungguh bagi kat bini..huahuahua.
ok,jalan punya jalan punya jalan aku ternampak advertisement kecik je..perpustakaan dibuka di lot sekian sekian sekian..aku baca lagi..aik?library? tak penah nampak pun..(nmpk sgt jahil..hoho- g jusco ngabehkan bogheh je...kata org2 tua)last2 jumpa library tu tapi tutp la plak..mmg set nak g esok dan esok dan esok..pastu ingatkan sampai2 boleh terus pinjam buku..ade buku yang sangt menarik minat aku nak baca..dan aku pun nak mulakan sikap amalan membaca..supaya anak aku pun suka membaca-anak buah aku sgt cintakn buku..nak pegi tempat yg ada buku byk baru die semangat..budak 5 TAHUN ok.. mudah2an sampai kebesar..tapikan ni dah kali keberapa aku pegi asyik tak boleh pinjam buku..katanya system down..down apekebendenye???asyik2 down..asyik2 down..ttension aku..risau org dok amik buku yg telah aku ketepikan..-huahuahua..jahatkan aku?dan bile system down tu aku kene la g bawa anak aku main-perkara yang aku nak elakkan sebab nak kurangkan VIEW DALAM MIND die yg main ni adalah segala2nya..so,next hoby/activitu adalah menghabiskan masa di LIBRARY jusco..masa terbuang pun habis dengan menimba ilmu..baguskan??suke..suke..

No comments:

Post a Comment