Saturday, March 26, 2011

aku ke die kurang ajar?!!!

saturday(26 mac) aku p KLCC...dari ritu da berbunyi2 dgn laki aku ni kononnya ada sale yang best...konon je k..laki aku tanya golf ade sale tak?aku jawab dgn selamber ade...hoho...pastu kami naik le LRT-FEVRET HAIKAL...sgt suke naik public transport..1st thing aku g tgk perfume..vera wang ade wat PWP yg sgt melopong tp yg bengang salesmen/salesgirl x de n aku godek2 yg aku nk tu x do..so blah je.tapi hati ni kembang kempis-dapat jimat..next g tgk kasut..9berpecah dgn laki aku..die p kat golf,aku p kat kasut..anak aku laki aku pas kat aku ler jawabnye...sabo je la mak..da sampai2 tu aku dok tgk2 x de yg berapa berkenan..diskaun okeh..DISKAUN.aku memang suke diskaun...1st kasut x de..x puas hati nih sume aku nak x do.aku round2 lagi dan ade plak yg berpatutan dan cantik-tapi macam MAK DATIN sket...aku melangut lama..salesgirl sibuk berbual..pada aku itu tersangatlah kurang didikan/ajaran/kurang pengalaman =nak kena belajar CUSTOMER SERVICE lebih..aku ni baik dan jahat..pada aku,it's my money.better u serve me or else better u quit your job..tu sebab aku tak nak keje.once ko keje,buat betul2 k..setakat nak makan gaji buat tak sepenuh hati/ tak ikhlas baik tak ya keje.ko sakit hati aku lagi la sakit hati...aku buat muka cekodok basi kat situ then aku cakap ER..EXCUSE ME..ARE U BUZY???DENGAN MUKA AKU YANG BERKERUT2 TANYA SEOLAH2 DIE BOS YG TGH ADE MEETING..muka die terkulat2...ntah malu @ bengang..lepas tu baru nak serve aku baik2...bukan aku tak beli pun..jgn kekwat sgt naa...HAMBIK KO..jgn ingt aku nmpak sengkek aku xde duit.erkk???aku bkn pkai selipo /baju buruk..or do i look too young too buy those heels???means klu muda x de duit la???watever...aku test ejap je then cakap,yes i want this..GERAM TAK HABIS LAGI NIH.....

No comments:

Post a Comment