Tuesday, March 29, 2011

bed rail dah sampai...!!!!!!!!!!

second hand pun second la....bukan berkira tapi u can the good item with good bargain kan?why not?? aku beli di blog www.sellit-fast.blogspot.com..bayar hari isnin selasa dah sampai kat depan pintu rumah...sgt menakjubkan bukan? maybe sesetgh orang fikir buat ape beli second..aku sesetgh barang boleh la.klu smapi ke kasut / barang2 yg asas tu idoklerrr.....bed rail aku dah survey kat banyak baby store n 1 of them aku check kat mothercare..memang ade bed rail tapi aku tak berapa suka even dah sale rm150+ dengan salesgirl yang kurang berhemah..aku nak beli tidakler...aku akan beli klu orang yang serve aku tu soft spoken n down to earth..yg pandai kipas aku ke amik hati ke..ni boleh plak marah2 anak aku??sorry la aku nak beli...hahaha..kat isetan xbyk baby item..kat sogo aku check bout 200+..better save the money for better things/urgent things..hehehe...beli second ni boleh jimat duit,jimat segala2nya.klu sume orang dalam dunia ni nak barang baru je alamatnye barang yang dah diguna tidak dipandang la..termasuk la perempuan...hehehe..
p/s: lelaki hanya tau nak wanita yang baik2 je.tapi wanita yang tak baik/ pernah melakukan kesilapan sape yang nak bimbing??

camtu gak barang2 ni.tak salah kita recycle....SAVE OUR EARTH SAVE OUR MONEY =))
haikal disamping bed rail die.....banyak kali jatuh katil...aku risau...

No comments:

Post a Comment