Tuesday, June 29, 2010

preparation...

ceh..macam nak preparation kawen pun ada..nope..my brther coming over with his lovely girlfriends..so i'm preparing grill lamb chop for him and his awek..he loves my lamb so much..actually my hubby addicted to this..selalu buat kan ponn..yet my brother balik,rasa la sket..terus mintak tambah..huhu..(sakit-sakit ni pun kugagahkan diri untuk buat lamb nye)
why i loves cooking a lot?? coz my hubby suka makan and suka ngabehkan duet..i feel sangat wasted..so,baik buat kat rumah kan..home cooked lagi gitu..
ok....tata..nak marinated lamb and beli 100plus(x suka tapi orang kata kalau demam minum ni cepat baik)
 macam-macam aku ni..asyik-asyik orang kata..sendiri kata tarak ka??

1 comment:

  1. waaa... mehla kongsi resipi.. akak pon suke lamb chop..

    ReplyDelete