Tuesday, June 8, 2010

theme food this weekend....????------western

hubby really loves to eat western food..actually he's a food lover..(owh..no wonder my son pun sama.hehe)
so,hubby da remind awal2 he's on diet..i mean dia x nak makan nasi..so,nak tak nak kena la masak apa dia suka kan..eventhou i masak tapi last2 tak makan..

 yang ni shud be fri nite tu..sampai2 je rumah terus marinated..pastu baby nangis ngantuk nak susu..
nyusukan dia terus tetido..hahaha..kesian hubby lapa..petang tu makan kfc je..

kira breakfast n lunch esok = bruch..hehehe
grill tuna and mix vegie and jacket potato

tapikan..
jacket potato tu tak jadi seperti yang aku jangkakan..bengang betul!!

for my cutie pie

and for me..~~~toinkk
roti gardenia sahaja wif grapes jam..hahaha

dinner plak

 carbonara seafood spaghetti..aku tak suka..do prefer bolognese tapi hubby tak suka bolognese
aku klu buat carbonara actually suka guna barang fresh..i mean whip cream for cooking and other cheese tapi dah bertiga je kan..kalau buat makan ramai2 boleh la..ni kang buat sebanyak2 ada hubby jadi t@#g!! plak..hehe..jangan marah dong!!!
wajib ada ni..anak aku pun sebok nak kocak-kocak


saturday-----kenyang...burp

sunday nye menu plak------->
smoked salmon in the house...this time jadi bangat...hehe..
the wedges flavor tu membaluti semua wedges ittew..i like..
tapi sayang seribu kali sayang..my son tak berapa suke ittew wedges..

muka ready nak breakfast


toinkkk~~~~
awat nasi lemak ni???hahaha...aku jd runner pagi ittew..beli nasi lomak..
tekak nak makan nasi lemak..sowry..i dont like food yang i masak..makan nasi lemak kosong je..
untung laki aku dapat bini cani..~jimat~



all of sudden
budak mix melayu and omputeh...hahaha
nak jugak nasi lemak last2..kesian..kalau tau aku beli 2bungkus..
sambal sedap..teringat nasi leamk kat kampung nenek aku..sebungkus 60sen..
balut daun pisang tapi ciput je la..tapi memang sedap..heaven..

pelakon tambahan


husband g dapur amik sendiri 2nd portion tuuu....huahaha..
tapi susunan nye tidak menarik..failed~~

2 comments: