Sunday, June 6, 2010

hi-tea

sat class aku habis at 6..sampai rumah dalam2weeks ago pegi hi-tea kat corus hotel..dekat dengan KLCC and nikko hotel..hehe( bukan hi-tea kat nikko ye)mahai bebeno..kat corus tu not bad food dia..sangat banyakkkk....kembung perut nih..i think more than 50 kot..varieties..japanese food,chinese food,nyonya food,western,malay and tak larat nak mention..and affordable too..just nice the price..yang best tu ada kids section..ada ballon..deco cupcakes and cookies..sand arts..yang ni mama nye yang menyebok main..huhu..anak aku dok sebok panjat kerusi sana sini sampai jatuh tergolek..mama die buat dono aje..nak buat cne sayang..mama time kecik-kecik dulu tak merasa main sand arts..sekeping RM6 lagipun dulu tak terdedah sangat dunia arts ni..now mama yang nak enroll..huahaha...
sampai dalam 12.30 (awal tuh) memang da prepare perut biar kosong..tak makan apa.aku before kua rumah minum susu..kat hubby and anak aku buat roti telur je..samapai2 je apelagi..dengan orang tak ramai..so heaven..hehe..makan slow-slow..kunyah biar 44kali..hadam makanan tu..rileks-rileks dulu..aku ambik all type tapi in small portion la.ayah aku ajar time we all kecik-kecik dulu nak makan boleh..nak rasa amik semua tapi make sure u must finish it..kesian makanan tu kalau amik banyak-banyak tapi tak makan.lagi pun others nak makan juga..so aku dah amik semua jenis,aku akan rasa wic is the best and sedap..nanti amik lagi..huhuhu..
tu pun actually aku nak ajak hubby stay smpai pukul 5 ~toinkk
tapi dalam pukul 3 tu we all da belah..hubby mata ngatuk tahap gaban ~pekena sup kambing 2 bowl..aku makan banak tapi bukan yang berat-berat nye..(jaga badan tu) anak aku makan memang syiok habis..dia memang food lover.. enjoy doing the cupcakes deco and sand arts..hahaha





No comments:

Post a Comment