Monday, July 19, 2010

tembelang pecah !!!!!!!

kejadian ni berlaku sabtu malam yang lepas..sakit nye hati tuhan je yang tahu..cam ni citenye..hari tu mood aku memang tarak la..nak dijadikan cite makan kat luar je minggu ni..haish..lagi tak de duit lagi banyak duit keluar..ehehe..malam tu aku nak jimat sket(ececeh..sayang laki aku kat aku tau) aku masak la maggi goreng..lagipun lately aku teramat la malas beli barang basah since aku sakit masuk spital..just tinggal ikan je dalam peti ais. skang aku macam muak makan ikan la kan. daging2 ni aku geli sket sebab tengok darah kan, tekak kembang sket same goes to ayam..aku suka udang..senang..sotong pun uwek..
nak dijadikan cite..dah siap masak maggi aku nak la buat telur goreng ala2 mamak kan..laki aku plak cakap kalau rajin buat la telur dada..aku okeh je..sonang la katekan..bukan die mintak nasi beriyani pun malam2..mane nak carik makk oiiii...aku buat 3 biji skali..pecah yang first................. ui mak aiiii!!!! suwey betul..telur tembelang..nak termuntah aku..nasib aku tak pecah masuk dalm maggi tu..kalau tak sia2 je aku masak..hahaha. aku goreng lagi 2 biji tu..but opppsssss....aku tak makan telur la gamaknya...teringat2 tembelang ittew..geli geleman...
tadaaaa...inilah cite nye..suspen tak tajuk tembelang pecah???!!kang ingat laki aku menipu kantoi dengan aku ke...hehehe...
bye2

No comments:

Post a Comment