Monday, June 14, 2010

pakai cloth pad

dah lama sangat tak period ni period semula..kali kedua period since bersalin dulu..macam dah lupa macam mana rasa period nih..huhu..macam biasa..feel gross..tapi lumrah alam..time pegi class haritu tiba2 gatal nak pakai pantyliner .entry sebelum ini ada aku bagitau beli kat cloth pad mana..sewn very nice and kemas..fell in love pertama kali melihatnya..huhu..bila bungkusan posto-posto tiba dirumah,aku teruja betul nak tengok isinya..so,since beli tak penah2 lagi period and this is the first time la i use night pad,regular pad..so far try on pantyliner je..and the result...unbelieveable...sangat selesa..macam didnt wear any pad..and doesnt feel like u are having mens..i didnt know klu aku je yang berperasaan macam tuh..but ada cerita disebalik batu..that day pegi class and after class balik terus ke kampung,.by bus..alone..aku pun tak packing cloth pad tu sebab didnt expect akan period..i'm full breastfeed and tak tahu kitaran mens..so dengan pantyliners tu sahaja aku bertahan..hehe..and tak bocor tau..balik tu terus menyengkit ke jusco and beli "miss k" pack kecik je..darurat ok..ingatkan taknak beli langsung da dispo pad ni..sebab semalaman kat kampung..sunday tu baru balik ke rumah balik..and try out night pad..and betul sangat selesa..cutting pun panjang..macam brand S@#$ yang ada ukuran pad terpanjang..41cm kot..tak berapa sure..and the cloth pad tak beralih-alih pun.ye la kan..ada button..ape yang beralihnya..so,noe tengah mencuba regular pad..nak tengok ketahanan and kelasakan nya

No comments:

Post a Comment