Saturday, March 31, 2012

the journey

a day before dah siap packing barang - baju,food etc
mlm tak boleh tido.nervous agaknya 4am baru tido tu pun kejap2 jaga
6am jaga terus and siap..
7am kua rumah and tunggu cab
7.30am baru dpt cab(pgi sgt agknya hari sabtu orang rilek2 lagi)
8.15am smpai KL central
breakfast kat KFC (aku lapa gile.hahaha.menendang2 baby ckp mama lapa)
haikal dah bising2 nak naik train
8.45am naik train
9am bertolak

beberapa minit lepas tu we all tido..
11am aku jaga
12pm haikal plak
colour2 and dah sudah aku buka cartoon..mkn2 minum2 borak2 2pm die tido blk
4.15pm smpai

 beg-beg (abaikan aksi anak aku)

 ade curtain.so tak la orang lalu lalang tengok2

 da bangun tido,die buka beg nmpk colouring book..
aku bwak colouring book,mainan and laptop.kot boring sgt 
aku buka la cartoon..sehari sblm bertolak ade gak survey2 kot ade IPAD ke tablet yg murah2.
tapi bila difikirkan perlu ke? penting ke? so aku tak nak amik jalan mudah
lagipun ade laptop,pikul je la.hihihi


No comments:

Post a Comment