Sunday, April 1, 2012

the stay

we stay at ixora hotel.new hotel and for me i like the interior design..modern just yang tak best the toilet has no tub.and pool out of service ke ape.x sure.penat la aku cari float haikal before bertolak itu hari sbb dah bocor.

the room

yang ni aku suka!! sbb selalu pegi hotel lain mane ade bagi hygiene set
(pengilat kuku,cotton muka,cotton bud) cotton bud sesetgh hotel mmg bagi
mmg dlm toiletries beg aku bwk cotton bud kot2 emergency nk korek telinga ke ape..
suke sgt sbb dah pack..-senang aku simpan dlm beg aku.hihihihi

soap.mane2 hotel pun mmg ade.cuma aku rase design die unik..
bentuk daun..(tiap hari aku mintak housekeeping.even tak la sehari pkai 1 sabun kan?)
nak simpan la jawabnye......!!!!(hubby geleng kepala)

 shaver and cream set..
yg ni even aku tak pkai and hubby mmg bawak die punya sendiri tapi aku suke jugak!
benda free kan..sape tak nak!(tapi tak la mintak hari2)1 cukup

lain2 sama je.laundry beg ke,shower cap and bla bla bla..

pssss...tadi housekeeping bagi aku lebih soap.agaknye die suke aku kata tak payah kemas biik..(aku ni kolot sikit.x suka housekeeping kemas bilik sbb aku x suka org masuk bilik aku..)kemas sendiri je la.ala kadar je..selagi cadar and towel bersih tak payah la tukarkan..membazir and menyusahkan orang je..


No comments:

Post a Comment