Monday, March 19, 2012

aduhai nakkk

hubby kena attached di penang 1month+..dah elok2 duduk kl berjauh plak.hihihi..aku ok.just kesian dekat haikal..hubby blk semalam sbb today ada exam di us ambassy..(akn dicerita next entry) tolak masa tido bpe jam sgt la haikal dpt bermanja dgn papa die..syukur aku dah semakin matang.klu dulu mau sikit2 merembes la itu ini.hehehe...ni tadi lps exam hubby singgah rumah.sepatutnya dia terus shoot ke penang semula tapi die kesian sgt dekat aku and haikal,so die singgah~kebetulan lamb smlm ada lg 4keping..aku mmg x mkn so aku masak and tapau ke die..hubby singgah dlm 10-15min je..haikal excited nmpk papa.aku dah susah hati.sbb bile papa die nak keja haikal menangis2.aku pancing ape sekali pun die tak nak.nak papa jugak!dah besar anak aku ni..dulu time duduk jauh hubby klua kejap je pun haikal da cari2 mane papa..mane papa.ni dah dekat 1bln hubby duduk kl,die da cool sket.dekat 3 minggu jugak tido mlm dgn papa.tuang air ke ape sume nak papa buat.tang cebok je mama.ceit..~ni die da rapat dgn aku blk.tdo dgn mama,mkn dgn mama sume mama(mula2 rase sedih sbb diketepikan tp rase relax sket.klu x pressure je,sume aku.hehe)dah elok2 bdk tu,tibe2 papa die kena ke penang SEBULAN LEBIH...aku nak ikut tapi bila fikir2 nanti hubby keja x tumpu.sibuk fikir aku n haikal mkn ape itu ini.baik duduk rumah dulu.bila hubby dah relax sket baru aku kesana. ni tadi hubby klua haikal menangis.dah tu buat suara n uka sedih.berair mata papa die.aku sedih jugak tapi aku kena kuat.macam mana nnti hubby kursus jauh ke ape kan...so sikit2 kena kuatkn hati ni..

taka care sayang..drive carefully.we luv u so much..

No comments:

Post a Comment