Wednesday, March 28, 2012

i'm coming.....yeaaaaaaaaaaaaa

coming to penang..after how many years ya?since married bpe kali je pegi penang..want to meet up my crazy old frens...(cant wait!!!) dorng sure gelak2 tgk aku 'bulat'....so excited..hubby ade courses di sana..shud be until end of april tapi die 'terpaksa'  awalkan habisnye sbb ade kursus lain plak menanti..owhh.....~sigh~ so,we plan that aku dtg ke sana (boleh jalan2) and odw back boleh balik kampung..dah alang2 belah utara naa... lama sgt x balik kampung..-aku yg suggest kt hubby..kesian plak mentua aku tu..nnt aku sarat lg la idok berjalan jauhhhh....our plan mmg bercuti di penang tapi hubby cancel,dia ajak bercuti di 'KL' aje? mane feel yang..kt kl anytime nk pegi sbb rumah mmg kl..pastu di suggest nye cuti ke PD..aku xnak sbb dah selalu sgt pegi PD..uwaaaa...nak jugak ke penang!!hehe..(nasib hubby ikut kerenah bini die yg senget ni)
yg berbezanya this time,i'm coming by TRAIN!! hubby tak bagi naik bus..die risau aku da la bawak perut,haikal lagi--sememangnya lasak and excited..dgn beg lagi(aku dah biasa gondo-gandah ni sbb mmg diri aku)kehkehkeh..nak drive tak la sbb hubby kat sana mmg dah bawak kereta..buat ape aku nak bawak lagi?

Upper Berth Adult : MYR 97.00
Upper Berth Child : MYR 68.00
Lower Berth Adult : MYR 118.00
Lower Berth Child : MYR 89.00
   
mula2 plan nak yang ni..syok..selesa kot..tapi takut sbb ntah sape org yang duduk dgn kite tu kan..da la tak kenal..mmg best toilet ade sekali..tapi ape2 jadi ?so aku amik ni je

Upper Berth Adult : MYR 40.00
Upper Berth Child : MYR 27.00
Lower Berth Adult : MYR 46.00
Lower Berth Child : MYR 33.00
murah pun murah..kira ok la kan..toilet ade dua.1 kat entrance 1 lagi kat hujung..so aku amik tengah tapi dekat dgn entrance. haikal pun mmg dah tak pakai pampers..just tido mlm tapi ni tak tau plak..kena la ready sbb YANG TAK SYOKNYE  MASA PERJALANAN 7 JAM???
kalau bus 4 jam je da smapi tapi hubby berkeras tak bagi naik bus..dah survey coach pun mane ade toilet..so amik je la train..aku bukan ape,takut haikal boring nanti..kena la plan macam2 activity..bawak toys die ke,colouring books ke ape..aiyakk...

nanti akan di update tentang tren ye(klu ade masa) so pennag....wait for me ya...yahoo!!

tapi yang tak syoknye dari penang ke rumah mentua haikal takde carseat..hadoiii...paling tak gemar seyh...carseat dlm keta aku,takkan aku nak pikul sekali ye tak?hihihihi...

No comments:

Post a Comment