Tuesday, January 24, 2012

selasa

8am-aku da berkobar2 nak g paddle boat..tunggu sume siap dlm 9am..g breakfast dulu
hubby-nasi lemak +paru +kerang sambal + telur mata(aku x tau nak ckp ape sbb mmg penuh pinggan laki aku)
aku- nasi goreng + telur mata
haikal-mee hoon goreng + timun(die boleh mkn sepinggan tau)
air 2 milo kurang ais.mula2 aku nak barli tp kenangkn haikal suke sgt minum air papa die so aku ngoder jugak yg same

 10 lebih-da hbs mkn rase mcm x daya plak nak p paddle boat tapi gagahkan diri sbb haikal da muncung asyik tanya..
sampai dlm 10 ebih jugak.nasib buka cuma cashier xde lagi..die ingt cuti lagi kot..tunggu punya tunggu(haikal plak membuang.bersihkan dulu..kang x pasal aku pengsan dlm tasik tu..hehe)
konon nak sejam sbb rase 30min mcm x cukup..mula2 kayuh tu mcm seronok..lama2 pastu mcm mengah jugak..aku ckp da la yang.cukup 30min je.. habis tu mmg x larat nak berjalan sbb penat+ ngantuk..hubby plak balik ptg ni jugak..aku mula la buat ayat sedih...hehehe.pancing.tapi hubby ckp ok,klu cmni i benti keja kita sama2 duduk rumah..aku gelak je.. p cari tiket bus.rasa nak ikut balik je.tau sgt hubby cukup x suka naik bus tapi apakan daya,budak die ade hal family..dah setel balik rumah..mmg berpusing kepala ni berat..sume tido..haikal x payah ckp la..die tdo ngalahkan die yang kayuh paddle..papa die la yg kesian sbb byk kayuh.patutla aku kayuh rasa ringan je..hihihi..aku siap pasang alarm sbb takut lajak tdo..bus puku 3.30. aku pasang pukul 2 dah bunyi aku set 2.15,hihi bunyi lagi au set 2.30 plak.last2 pukul 3 baru jaga..aku bangun gabra gie.kejut hubby..haikal mmg tdo siap kua air liur..ikutkn mcm nk tinggalkn die tp sorg2 x berani plak aku.ape2 blh jd..so pikul jugak..die sedar,aku bukan ape,bile die sedar,die nmpk papa die naik bus,mula a buat drama.aku n hubby naik sedih la..aku sedih gak sbb rase kesian hubby.susah payah keje..naik bus plak.haih..bia aku yang turun naik bus sbb aku mmg suke naik bus.dah la murah.x payah drive..boleh rehat..

*ulang alik bawak keta banyak plak hbs duit kan..tol + petrol+belanja2 lagi..baik naik bus je
*bengang sbb gamba2 amik tadi file corrupted plak..aku nak alih folder sudahnye gamba tak boleh         buka.sedih tau!
lps anta hubby p mkn plak.hehe.(mmg x masak la jwabnye) sedap plak mkn pisang nangka.fevret aku pisang tanduk tp rase x berbaloi 3keping rm1..baik aku beli setanduk,goreng n makan puas2...hohoho

No comments:

Post a Comment