Tuesday, January 17, 2012

really make my day

beli susu kat jusco..then time nak redeem gift kan....


dpt notebook,,boleh la buat haikal conteng2 ke ape...

and org tu bagi ni.seronok!!hahahaha...
tissue tu premier lg..
tup tap tup tap sume ni mau sepongget...
nak kate aku poyo ke kampung ke lantak la.
slalu..ade je brg aku refund sbb die salah kire..muke aku ni mau hari2 tempek kt situ
keje claim duit je.hehe.n ade skali tu 1 cashier jusco buat taik dgn aku..
mmg silap la.aku x rajin kn buat complain?nasib kau la M****..ape lagi?aku isi form siap tulis name kau
nama counter hari n waktu..pttla manager tu kenal.agaknye ko mmg slalu kurang ajar dgn customer.
btw aku x tgk plak nama org tu.sgt2 lah baik hati.x pe..aku kenal muke die..hihihi...
smpai la ni aku suke sgt.org tu buat hati aku bunga2...ibu seronok anak pun sihat.!!

p/s: org tu adalah perempuan ye....

No comments:

Post a Comment