Monday, January 23, 2012

isnin

haikal asyik ckp nak naik boat nak naik boat..lepas penat semalaman jalan jauh-->nmpak sgt kaki tido..pagi tu lajak la tido nye..ku bangun2 buat mee soto..dah makan rehat2..hari tu mmg xde ape nk buat.lupa plak makcik aku ajak dtg rumah.aku pun lama x dtg rumah die sbb sibuk(xkeje pun sibuk ok)n ctualy aku patut ajar die buat blueberry cheese tart.(itu hari buat choclate tart,,jadi.menjadi kesukaan kanak2)tapi ku betul2 lupa so lambat sgt smapi rumah die..shud be petang ni pegi naik boat.tapi da berbual bagai lajak la aku..so ptg tu just pegi taman..ni pun kira 1st time hubby bwak..sbb slalu aku yg bawak.ye la hubby kat rumah nak rehat..kua pun g jalan2 jusco,klcc,rumah ibu,akak or sedara..taman2 die malas--->penat nak kejar.. aku dok rehat je kat tepi hubby yg jaga haikal.wahahaha.seronok gitu...mula2 main badminton pastu die nak main bola plak..last2 ajak main kat playground sbb takut kang kena sepak dgn org besa x pasal aku berangin..time jalan tu aku dgr haikal ckp 'mama...mama..look..yen bow..' aku ckp ha ye ye...(kdng2 x phm jugak ape die ckp tp iye kan je la..hubby lagi la x phm.so ape2 kira aku ni translator die) skali aku toleh--->RAINBOW..
aku speechless n suke n x tau mcm mana nak gambar perasaan ni..x sia2 aku ajar die
(tang bagus ko promote diri kan?)
n hubby pun mcm suke.hehe.at least die tau aku bkn goyang kaki aje duduk rumah..


No comments:

Post a Comment