Friday, August 20, 2010

wansomemore???

ni week yang aku teramat rajin masak...entry terperap jadi belacan..mood makan sushi king.....hubby ajak beli kasut---untuk i yer...hehehe~~suke suke..~ala...kasut murah je pun..tapi tak pe..tetap suke..
da lenguhkan kaki merayau tengok kasut yang berkenan dihati---pasal haritu gi isetan hubby tak berkenan kasut yang ku pilih..die cakap like a WHORE....!!!haha..tak boleh bla..kasut tu tinggi sangat2..5inchi rasanya..and too glamorous..apa aku ingat aku ni fergie ke???watever..dah hubby tak kenan tu aku diam aje ler..teman tak tau nak kate pe doh....dah ade yang berkenan tu proceed aje..aku jenis suke pastu tak suke pastu suke pastu tak suke balik.hubby rimas.. pastu anak aku plak buat hal..merengek lapa..hehe..ape la mak die..shopping tak ingat anak..nak makan tapi yang agak sihat???-----sushi king ajo lah..ake pun tgh craving nak makan sushi...jom








yea..yea..anak mama suka makan sushi..anak aku ape yang tak suke ha? 
yang laki aku suka pun suka yang aku suka pun suka..aiyakk..........

No comments:

Post a Comment