Wednesday, December 9, 2009

makan lagi...

terperap lama kt dalam laptop..nak kate bz tak la bz mane pun..haritu jalan2 KLCC..(sebelum kena coxsacky) sehari suntuk la merayau..sebok cari barang tapi tak beli ape pun..(jimat nak pin dah rumah lagi) huhu..rambang mata ni tengok barang tapi apakan daya..huhu..jalan punya jalan tak sedar dah magrib..perut keroncong plak time tu..hadoi tak dapat tahan aku.g beli aunty anne's jap..ouuwwwhhhh..caramel almond pretzel heaven.. i like..so nyummy..teringat time pegnen dolu2 beli pretzel tu 4.aku punya lahap (telan2 air liur) padahal tak kemana pun memang ada kat aku..tibe2 time nak suap (dalam keadaan tak saba2) jatuh sekeping kat lantai depan air pancut klcc..uwaaa...rm4 tuh..nak nangis sangat rasa..hahaha..bile teringat rasa lawak gile..

aku makan sekeping je..laki aku,aku g beli modesto's pizza..he loved seafood pizza(alas perut je) kalau aku ni kira kenyang smpai ke esok..jangan marah sayang..huhu..dulu beli rm8++ je..ni rm10.50!!! GERAM sangat aku..ape ntah yang mahal sangat barang..sume rege nak naik.. nak tak nak bayo je la..huh..sekeping rm10.50??!!gilo ke apo..hurm beli sajala..yang penting hubby suke.. lepas tu kitorg bincang2 makan kat dengan seri carcosa hotel..kedai arab..ibu aku suke sangat makan + hubby + aku skali la..akak aku memang kureng tapi 3 lawan 1.. 3 la menang.. oder ape ntah aku pun tak tau.. yang tau makanan sampai aku terkejut sebab 1pinggan boleh makan 4orang..nasi die ui ai..banyak sangat..yang aku ingat lamb 1 pinggan ayam 1 pinggan..pastu oder kebab..(aku tak boleh makan yang ni..tak lalu aku) nasi nye je sedap makan gitu je tak payah buh lauk pun tak pe..pricing dia agak mahal pada aku..jus spesel die RM10 segelas tapi memang puas hati sangat..memang pakai pure indian mango..terlekat la rasanye kat tekak..lemonade rm8(yang ni aku rasa tak patut) hommus(sejenis starter) adunan dhal n pistachio(agak je) makan dengan olive oil sket n roti arab @ pita..yang ni aku suke..lemak2 cream rasanye..anak aku pun suke..makan  punye makan sampai nak pengsan rasenye siap tapau bawak balik yang tak habes.huhu..esok tu panaskan balik






HOMMUS


JUS SPESEL

No comments:

Post a Comment