Sunday, November 15, 2015

Ocean hauz



Pricing..
Teringin mkn alaskan crab tp takut x termakan, membazir plak.husband ckp next time kita try.nk g korea sbb nk mkn ni haritu tgk awek korea belasah alaskan crab ni.wallah..ngences!

Sos pulak ade 3 rasa. Butter lemon,black pepper and garlic ape ntah.overall sos sume sedap..sbb sos yg melimpah,keinginan mkn dgn nasi tu pun melimpah..1st time mkn siput buluh..ok la rasa die.agak kenyal.aku prefer clam/lala.kitorg amik japanese clam katanya isi penuh sikit.beza dlm rm4 je dgn clam biasa.ok la kan..lepas mkn2 tapau balance crab yg x terusik.amik 2 ekor je pn,tp sbb full..tu nsb aku suh letak 1 pack sotong.laki aku ckp x cukup.sotong bile dh potong2 die jd banyak..hehe..

Sos2 dah dipenuhi dgn tomato n capsicum..so mls mkn brocolli..hehe..
Selepas mkn red prawn die,kepala aku tangkap.gile pening!

Ni mkn 2 dewasa 2 kanak2.klu ramai2 kopak mak nak...
Lepas ni buat kt rmh je la..dah tau bahan2 die >_-

Laki aku suke sgt lobster tapi yilek.. rindu zaman ayah aku ulang alik sabah slalu dpt lobster fresh!hakikatnye aku x mkn lobster sbb besar sgt..kahkahkah..tukang masak aje

Rating tekak aku yg fussy overall aku bg 4bintang..sedap,tekak x haus.cume blackpepper die mcm berapi telinga. Cuma x sesuai vg yang x suka rasa manis dalam masakan.sos2 die agak manis.tp ok la combine semua rasa

No comments:

Post a Comment