Monday, November 2, 2015

Mary kay cc cream


Ok..aku suke sgt cc cream mary kay ni..dulu beli lips satin n ape ntah,skali dpt la sample.tersimpan rapi sbb aku malas tepek2 foundation mahupun segala cream sebab aku kuat berpeluh,malas kang tibe2 jadi opera plak kan..dan lama x beli compact powder,sebab!! Asyik pecah.dulu haikal korek2 handbeg,lepas tu harith so aku give up.dan sepanjang aku bermake up2,ape yang membuatkan aku x suke liquid/foundation/cream sbb muke jd kelabu..



Ok berbalik pada crita,aku try la cc cream ni.pakai sikit sgt2 dpt cover 1 muke.plus muka jadi glowing gitu..memang berseri lah cakap.x perlu heavy make up..so aku pn cari2 bc mary kay last2 jmpa la junior aku.die bagi harga best,aku pkai 6bulan..1 tube tu 29ml tp berbaloi sgt rasa..skng dh habis puas aku picit2..hehe..

Adik kawen ritu,aku make up wife die.guna cc mary kay ni jugak..save kan!

No comments:

Post a Comment