Friday, November 20, 2015

Last day of school

Lepas end year exam haikal tak datang sekolah..datang sekolah bukan belajar lagipun cikgu2 busy.. baik die main kat rumah and boleh tolong2 aku kan..haha(maknye malas nak amik time balik) so cikgu cakap hari terakhir persekolahan ade sambutan hari kanak2 dan theme superheroes costumes. At 1st nk pkai costume power rangers yg sedia ada tapi tak cukup accesories.dan anak aku sendiri taktau ape tu power rangers.zaman mama dulu budak2 tau la..hihi.. ade costume doctor,haikal taknak.jadi dari aku membeli sebab aku tak suka sewa aku pun google.last2 jumpa star wars character.so mix and match just jahit jubah and boot die..hehe
 Gigih aku jadi cobbler.aku panaskan jarum and bengkok kan..huhu..

Haikal the jedi warrior..die seronok sangat.risau jugak die malu..tak sangka dapat hadiah..hihihi
Haikal kena buat fashion show.dengarnya top 3 setiap kelas ke darjah dipilih dan jalan atas pentas.haikal ni malu lagi2 kalau perempuan tengok2.. dapat la set alat tulis..serius x tau ada hadiah..haha..kalau tau bersungguh aku buat lain..

Credit to Starwars costumes




No comments:

Post a Comment