Tuesday, November 17, 2015

Mak tim sajian johor

Ok.food hunting begin..tekak nak sgt mkn nasi tomato berminggu2.nak sgt mkn ayam masak merah mcm arwah opah.tp mls nak layan mengada2,aku xlah makan.smpai termimpi2 mkn nasi tomato yg super sedap,bile bangun2 tengok2 atas katil..pasrah -_-

X boleh jadi,aku google jumpa la mak tim ni.dekat je dgn rumah tp bile sampai,dah pindah pulak..google2 nasib jumpa fon number,pidah ke area killiney/sekinchan ikan bakar setiawangsa(dulu) .sampai2 nasi tomato xde harini.FRUST MENONGGENG.Keistimewaan die nasi beriyani dan masakan johor.aku bukan x reti masak tp nak yang org masak.kalau aku masak tak lalu makan.. order nasi beriyani ayam merah.n soto ayam for haikal.air mata kucing n milo. Nasi beriyani was lousy.x macam yang digembar gemburkan..ayam merah die mcm bwng kisar n sos.xde rs lemak berkrim yg super sedap.mcm lauk asrama dah.nasi memang la pakai basmathi panjang tp mcm terlebih bunga lawang.rs pedor je lidah aku makan..mmg this is the 1st and the last aku dtg. Soto die kurang rempah,ayam dah meriah n cuma RM5 TP TASTELESS..ni yang aku rindu masakan arwah opah.sume nye marvellous! Sobs.. ayam msk merah aku ade buah keras n susu cair..br sedap! Air mata kucing yang overrated sgt serius pelik..mata kucing die masam n bergas.ok la,nak layan hati yang lara bile makan x kena selera..

No comments:

Post a Comment