Friday, May 11, 2012

mom and baby expo

this time memang nak pergi sgt2 sbb march haritu x dpt pergi..need to buy nursing bra and etc.. rambang mata tgk barang baby..cute mute!! mcm biasa la amik goodies beg + extra gift for mom to be!
 medela package was awsome!! pureen mcm biasa..any sale boleh dpt i think. maclaren xlr stroller x smpai rm1k pun! retail rm1599..some more dpt free gift! and mcm2 lagi.. ade berkenan dekat 1 barang ni.. belly fit.. tried it and sgt selesa.. my mom dulu ade(20years back) zaman aku gemok dulu aku belasah pkai..pastu bawak g rumah my aunty..die sebok pindah2 barang pastu ntah mane hilang..mak aku bising gile..that time budak kecik,so mane heran mahal ke murah..now bila nmpk kat expo baru aku tau why my mom marah sgt2..hihi..sori bu!!
retail rm299 tapi discount  rm240 je! kain selesa,pkai x gatal and x bau sbb organic bamboo!
da balik smlm rs rugi..tapi mmg ingt nak beli tu sgt2.nnt nk kecek en.hubby la..(hubby muka masam je smlm aku blk..smpai rumah 10.30pm ye..)die tercongok kat rumah..aku g dgn haikal je..
ade la 1 benda ni aku beli aku rasa mcm membazir la plak..mmg haritu survey nak beli kat mothercare sbb ade combo package tapi sume out of stock!mcm mane tu baru buat sale sehari dua langsung out of stock pastu?mcm pelik..tapi on good sight aku ckp die x mau aku perabih duit agaknya..ni kat expo aku jalan sana jalan sini haikal seronok main game.. k kids nye..retail rm699 tapi sale jadi rm399..mcm syok tapi takut kejap je die minat.yang aku suka sbb nnt baby pun bleh guna..kira kongsi(da jimat) tapi aku nak discuss dgn hubby dulu sbb x pernah survey pasal barang ni..so,jalan lagi and last2 jumpa leap pad! haikal pun main2 and die seronok sgt1aku excited tgk..anak suke ibu bahagia! memang x bgs gadjet2 nih..tapi for education aku rasa bagus..die belajar tulis lukis2 color2.. and yg best sbb touch screen..and screen pn color..punya la duduk lama kat kedai tu(dari 12noon kt expo) bincang2 dgn hubby tru fon..hubby kata nnt dulu..tapi aku degil nak..last2 hubby ckp amik je la..tapi aku beli diam2 sorok x tunjuk nnt die addicted to that..bahaya!


ni la menda nya yang buat aku sengkek!
da balik rasa mcm nyesal plak beli.huhu
hubby mmg marah perangai aku yang 1 ni.
da beli pastu menyesal..haihhhh


kang nak tgk mode hubby ok x..klu ok ingt nak g MV jap..ade benda yang aku termimpi2 nak..haishhh

No comments:

Post a Comment